Skrýt reklamu

Nizký úrok mají i nebankovní společnosti. nebankovní půjčky bez registru na webu tippujcky.cz s hodnocením.

Nárok na ušlou mzdu

Diskuze o veškerých právních problémech. Poradenství s problémy v této oblasti.

Moderátoři: Administrátoři, Zpravodajové, Zkušební moderátoři

Nárok na ušlou mzdu

Příspěvekod Baburka » pon 13. čer 2011 9:04:31

Začínám být na rozpacích, protože už nevím, kde se mám ptát a kdo mi poradí.
Jako OSVČ jsem zprostředkovala mediální reklamu pro jednu Mosteckou společnost. Výplaty, spolupráce, vše probíhalo dle podmínek smlouvy o spolupráci. Koncem roku 2007 jsem uzavřela větší objednávku a měla mi být vyplacená provize ve výši cca 22 000,-Kč. Od té doby jsem provize neviděla. Slíbili mi výplatu - sliby byly asi rok, pak jsem navštívila právníka, ten mi řekl, ať podám trestní oznámení na policii. Tam mi oznámili, že s tím nemají nic společného, ať dám oznámení na soud.
V loňském roce v září jsem podala na společnost trestní oznámení. Vždy se něco našlo, co nevyhovovalo tomu, aby soud mou žádost přijal. Před měsícem se mi znovu vrátilo oznámení s tím, že pokud mám bydliště v městě Ostrava, nemůžu podávat návrh na řešení pro firmu z Mostu.
Ptám se, je to vůbec možné, že mě nikdo na nic neupozornil, jen mi všichni říkají, že nic nejde a vše je špatné?
Ale co mě nejvíce zajímá, jestli vůbec mám nárok žádat o své provize i nyní, když se vše vleče od roku 2007???
Děkují za odpověď. Baburka

thanks

! ! ! POROVNÁNÍ PŮJČEK Z VÍCE ZDROJŮ ! ! !

Pridat.eu
Baburka
Kadet
Kadet

Poděkoval: 4 krát
Má poděkování: 0 krát

Re: Nárok na ušlou mzdu

Příspěvekod Finurka » pon 13. čer 2011 17:31:25

Vymáhat nevyplacené peníze můžete. je však potřeba dodržet následující kroky :